Για δεύτερη χρονία το πασχαλινό παζάρι του ξενόγλωσσου τομέα ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Φάγαμε, ήπιαμε, ζωγραφίσαμε, γελάσαμε, κερδίσαμε δώρα και κυρίως περάσαμε καλά. Ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή σας.